Skip Ribbon Commands
Skip to main content

ANASAYFA

:

Silah-Ruhsat - Kanunla kurulan kamu kurum niteliğindeki meslek kuruluşları

Ankara İl Emniyet Müdürlüğü
KANUNLA KURULAN KAMU KURUM NİTELİĞİNDEKİ MESLEK KURULUŞLARININ BİRLİK, FEDERASYON VE KONFEDARASYON YÖNETİM KURULU BAŞKAN VE ÜYELERİ İLE TİCARET VE SANAYİ ODALARI, TİCARET ODALARI, SANAYİ ODALARI, DENİZ TİCARET ODALARI, ZİRAAT ODALARI VE TİCARET BORSALARI YÖNETİM KURULU BAŞKAN VE ÜYELERİ İLE MECLİS ÜYELERİNE(Md.9/t)

 

İkamet edilen yer (müracaatçının ev adresi) Beypazarı, Çubuk, Kızılcahamam, Elmadağ, Polatlı ve Şerefli Koçhisar İlçelerinden Polis bölgesinde ikamet edenler İlçe Emniyet Müdürlüklerine, bu ilçelerin Jandarma bölgesinde ikamet edenler ise bağlı bulundukları İlçe Jandarma Komutanlığına müracaat etmelidir. İşbu altı ilçe haricinde polis bölgesinde ikamet edenler, aşağıda yazılı belgelerle, Ankara Emniyet Müdürlüğü Silah ve Patlayıcı Maddeler Şube Müdürlüğüne, Jandarma bölgesinde ikamet edenler ise, Ankara İl Jandarma Komutanlığına müracaat edeceklerdir.

 

1- Dilekçe,( Silah başka birinden devir alınacak ise; Karşılıklı devir dilekçeleri ve Ruhsat Fotokopisi getirilecek.)

2- Silah ruhsatı istek formu,

3- Müracaat esnasında nüfus cüzdanının aslı ibraz edilecektir,

4- Silah Ruhsatı almasında sakınca bulunmadığına dair doktor raporu, (Tam teşekküllü Devlet Hastanelerinden veya Üniversite hastanelerinden alınacak sağlık kurulu raporu) * Geçerlilik süresi alındığı tarihten itibaren 6 aydır.

5- 4 Adet renkli vesikalık fotoğraf, ( Son 1 yıl içerisinde çekilmiş olacaktır)

6- Silah ruhsat müracaatlarında, Taşıma süresi dolan veya bulundurma ruhsatlı silahlar, silah nakil belgesi alınmak suretiyle tespit için şubeye getirilecektir. MKE kurumundan yeni silah alınması halinde ise 60 gün içinde fatura ile birlikte getirilecektir. *60 günlük süre aşılırsa adli işlem yapılır.

7- 5 yıllık silah taşıma ruhsatı harç bedeli Maliye veznesine yatırılıp makbuz getirilecek, (Harç ücreti Emniyet Müdürlüğümüz binası içerisindeki maliye veznesine, saat 15:45 e kadar yatırılabilir.)

8- Müracaat esnasında Müdürlüğümüzce parmak izi alınmaktadır. (Parmak izi kayıt formu mevcut olanlar müracaata gelirken getirirlerse yeniden parmak izi almaya gerek kalmaz. )

9. Bağlı bulundukları oda, birlik, federasyon ve konfederasyonun yazısı.

10. Görevle ilgili seçim tutanağı (ilgili makamdan aslı gibidir şeklinde tasdikli)

11.Başvuru sahipleri,1000 (Bin) Lirayı aşan tutarda vadesi geçmiş vergi borcu olmadığını gösterir belge getirilecek.

 

 

 

 

 

 

HABERLER

Tüm Haberler
  • Ankara Emniyet Müdürlüğü'nden Duyuru
    Pasaport Hizmetlerinin Emniyet Müdürlüğümüzde Yeniden Başlaması

  • Asayiş Şube Müdürlüğü-Basın Açıklaması

  • Asayiş Şube Müdürlüğü-Basın Açıklaması

  • Asayiş Şube Müdürlüğü-Basın Açıklaması

  • Asayiş Şube Müdürlüğü-Basın Açıklaması

DUYURULAR

Tüm Duyurular

Durdurulan Pasaport Hizmetlerinin Emniyet Müdürlüğümüzde Yeniden Başlaması

​15 Temmuz 2016 tarihinde ağır hasar gören İl Emniyet Müdürlüğü hizmet binamız içerisinde olan Pasaport Hizmetlerinin yerine getirilemeyeceğinin duyurusu yapılmıştı. ​Hizmet binamızda vatandaşlarımız için gerekli düzenlemeler yapılarak, Hususi ve Hizmet Damgalı e-pasaport başvuruları randevulu olarak 29/08/2016 tarihinden itibaren  alınacaktır. Umuma Mahsus e-pasaport başvuruları ise il ...

Başbakanlık İletişim Merkezi
 
Toplum Destekli Polis 
 
Toplum Destekli Polis 
 

    HAVA DURUMU


    ANKARA
 ​

    ZİYARETÇİ SAYISI

    • 3148070

  • Kurumsal E-Posta
  • Polis Radyosu
  • Polsan
  • Polis Eşleri Kaynaşma-Yardımlaşma Derneği
  • UPEM
  • İçişleri Bakanlığı
  • BİMER
  • KGYS